TerveELÄMÄ asiakaspalvelu suoritti asiakastyytyväisyyskyselyn

TerveELÄMÄ asiakaspalvelussa arki näytti hieman harmaalta, joten päätimme suorittaa asiakastyytyväisyyskyselyn muutamille asiakkaillemme. Halusimme kuulla asiakkaiden henkilökohtaisia kokemuksia tuotteistamme sekä toiminnastamme, jotta voisimme aktiivisesti kehittää niin tuotteitamme, kuin toimintatapojammekin. Ja tuotteistammehan pidettiin niin paljon, että muutama vastaajista halusi esiintyä omalla nimellään.

Tuotteistamme esiin nousivat muun muassa TerveELÄMÄ monivitamiini sekä TerveELÄMÄ probiootti5 valmisteet. Marika Hartikainen kertoi käyttävänsä Probiootti5 tuotetta säännöllisesti.

-Probiootti5 on minulla päivittäisessä käytössä ja olen huomannut sen vaikutuksen vatsan toiminnassa. Käytöstä on tullut osa elämäntapaa. Käytän myös TerveELÄMÄ D3-vitamiinia. TerveELÄMÄ nettisivuilta olen saanut vastauksia yleisiin kysymyksiin ja tarvittaessa asiakaspalvelu varmasti osaa auttaa muissa ongelmatilanteissa, Hartikainen kertoo.

Torsti Suoranta kertoo tutustuneensa TerveELÄMÄ tuotteisiin ensimmäisen kerran puhelinmarkkinoinnin kautta. Tilaus jäi hetkeksi tauolle, kunnes Suoranta löysi purkin kaapista ja päätti tilata monivitamiini valmistetta uudelleen. Hän kertoo, että nettisivuilta löytyi hyvin tietoa ja laittoi sitten asiakaspalveluumme sähköpostia. -Olisin toivonut hieman nopeampaa yhteydenottoa asiakaspalvelusta mutta muuten kaikki sujui hyvin, Suoranta vastaa kysyttäessä palvelun laadusta.

-Koen monivitamiinin hyväksi, koska siinä on kaikki tarvittavat vitamiinit ja kivennäisaineet samassa tabletissa. Emännän kanssa käytämme molemmat tätä tuotetta. Koen, että käyttö on parantanut elämänlaatua ja se, että tuote toimitetaan suoraan kotiin on aivan mahtava juttu, Suoranta kertoo.